DIGITÁLNÍ SERVISNÍ RECEPCE

Bezkontaktní servis 24 hodin denně.

Krok 1: Otevřete aplikaci My BMW

Na hlavní obrazovce aplikace vyberte možnost "Sjednat termín".

Krok 2: Vyplňte potřebné údaje

Zadejte údaje o vašem vozidle a vyberte požadované služby, které potřebujete.


Krok 3: Zvolte termín

Vyberte si vyhovující termín pro vaše objednání.


Krok 4: Potvrďte objednávku

Zkontrolujte všechny zadané informace a potvrďte objednávku.

Krok 5: Příjezd na místo

Vozidlo můžete přistavit kdykoli. Náš Keybox je tu pro vás 24/7. Při příjezdu zaparkujte své BMW na parkovací místo.

Krok 6: Použití digitální servisní recepce

Digitální servisní recepce je umístěna vedle hlavního vchodu.

Krok 7: Odevzdání klíčů

Načtěte QR kód na kiosku. Postupujte podle pokynů na obrazovce a vložte klíče do příslušného šuplíku.

Krok 8: Vyzvednutí vozidla

Po provedení servisu obdržíte notifikaci v aplikaci My BMW a SMS s odkazem, kde vám budou poskytnuty informace o tom, jak si vozidlo vyzvednout nebo naskenujte QR kód na

kiosku.


Podívejte se, jak snadno jej lze použít

Tipy na závěr

  • Nezapomeňte si zkontrolovat všechny upozornění a notifikace v aplikaci MyBMW.
  • V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.


 +420 242 451 200 / info@autobase.cz

Děkujeme vám za důvěru a těšíme se na vaši návštěvu!