
DIGITÁLNÍ SERVISNÍ RECEPCE
Bezkontaktní servis 24 hodin denně.

Krok 1: Otevřete aplikaci My BMW
Na hlavní obrazovce aplikace vyberte možnost "Sjednat termín".

Krok 2: Vyplňte potřebné údaje
Zadejte údaje o vašem vozidle a vyberte požadované služby, které potřebujete.

Krok 3: Zvolte termín
Vyberte si vyhovující termín pro vaše objednání.

Krok 4: Potvrďte objednávku
Zkontrolujte všechny zadané informace a potvrďte objednávku.

Krok 5: Příjezd na místo
Vozidlo můžete přistavit kdykoli. Náš Keybox je tu pro vás 24/7. Při příjezdu zaparkujte své BMW na parkovací místo.

Krok 6: Použití digitální servisní recepce
Digitální servisní recepce je umístěna vedle hlavního vchodu.

Krok 7: Odevzdání klíčů
Načtěte QR kód na kiosku. Postupujte podle pokynů na obrazovce a vložte klíče do příslušného šuplíku.

Krok 8: Vyzvednutí vozidla
Po provedení servisu obdržíte notifikaci v aplikaci My BMW a SMS s odkazem, kde vám budou poskytnuty informace o tom, jak si vozidlo vyzvednout nebo naskenujte QR kód na
kiosku.
Podívejte se, jak snadno jej lze použít
Tipy na závěr
- Nezapomeňte si zkontrolovat všechny upozornění a notifikace v aplikaci MyBMW.
- V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
+420 242 451 200 / info@autobase.cz
Děkujeme vám za důvěru a těšíme se na vaši návštěvu!